Panaszok és jogsérelmek kezelése az iskolában – kézikönyv szerkeszthető dokumentummintákkal
A panaszok és jogsérelmek kezelése az iskolában c. kézikönyv megírásánál azt a célt tűztük ki magunk elé, hogy segítséget nyújtsunk az iskolai konfliktusok hatékony megoldásához, továbbá hogy az oktatási szereplőket ahhoz a fórumhoz irányítsuk, amely legnagyobb valószínűséggel tudja megnyugtatóan rendezni a felmerült vélt vagy valós sérelmet.
A hiánypótló kiadvány a letölthető, szerkeszthető dokumentummintákkal együtt segítséget, útmutatást nyújt a vezetői munkához, a panaszkezelés és a jogsérelmek hatékony és szabályszerű megoldásához.
Részlet a kiadványból – szerkeszthető iratminta: A teljes iratminta az IntézményVezetés sorozat
„A panaszok és jogsérelmek kezelése az iskolában” c. kézikönyvében található.
A panaszkezelés rendje – dokumentumminta
A teljes iratminta az IntézményVezetés sorozat „A panaszok és jogsérelmek kezelése az iskolában” c. kézikönyvében található.
https://raabe.hu/termek/intezmenyvezetes-sorozat/
[1] A panaszkezelés lépcsői egy javasolt struktúra, az egyes szintek felelőseit az iskola állapítsa meg szabályzatában.
[2] Az időintervallum szabadon meghatározható. Minél kevesebb napban érdemes, hogy a panaszkezelés határideje a 30 napot ne lépje túl akkor sem, ha a panaszkezelés lépcsőfokain haladva végül az intézményvezető elé kerül.
Hagyjon egy választ!
Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!