Leírás
A Bölcsődevezetők kézikönyve – Kisgyermeknevelők szakmai-módszertani tudástára előfizetéseinek részleteiről tájékozódhat az oldal Fontos információk a kiadványról bekezdésében.
Az aktuális jogszabályváltozásokkal és a pedagógus életpálya modell kiterjesztésével új folyamat vette kezdetét a bölcsőde mint intézmény helyének, valamint a kisgyermeknevelők szerepének, feladatainak újragondolása szempontjából. A nevelési-gondozási folyamatok és a hozzájuk kapcsolódó tevékenységek tudatosabb tervezésére, korszerű ismeretekre, a változások naprakész követésére van szükség.
Olyan kiadvánnyal kívánunk a kisgyermeknevelők segítségére sietni, amely évente 4 alkalommal segíti munkájukat szakmai cikkeket, dokumentumokat, sablonokat tartalmazó kiegészítő kötetek formájában.
Sorozatunk szaklektorált kiadvány. Szaklektoraink: Péntek Ágnes, dr. Erőssné dr. Nacsa Olga
Az aktuális kiegészítő kötetből:
Kisgyermeknevelőként gyakran feltesszük magunknak a kérdést, hogy meddig tart a mi kompetenciánk? Mi az, amiben dönthetek a gyermekekkel, a csoportban kapcsolatban, mi az, ami túlmutat rajtam. Hogy a kérdéseinkre választ kapjunk, tisztában kell lennünk azzal, hogy mit jelentenek a kompetenciák és valóban vannak-e határaik? Kompetenciák és kompetenciahatárok a bölcsődében című írásunk ebben a kérdésben ad eligazítást.
A mozgás nagy jelentőséggel bír a korai életszakaszban, mégis a bölcsődei szakirodalomban kissé mostoha helyzetben van, kevesebb figyelmet kap. Ezt a hiátust szeretnénk enyhíteni következő, Nagymozgásos játékok kisgyermekkorban című módszertani anyagunkkal, melyben eszközöket, mozgásos tevékenységeket is bemutatunk.
Amikor a kisgyermeknevelők arról gondolkoznak, hogy milyen alkotótevékenységet szervezzenek a bölcsődéseknek, akkor a szabad játékhoz hasonlóan a tevékenységre lenne érdemes a tervezés fókuszát helyezni ahelyett, hogy mi lesz majd a kiállítható végtermék. Ebben a szemléletváltásban lehet segítségünkre Szabad játék a bölcsődei alkotótevékenységek során című írásunk.
Végül Hiperaktivitást, figyelemzavart mutató gyermekek felismerése és megsegítése című anyagunk a „nehéz” gyermekek megismerését és a velük való együttlét témáját dolgozza fel, a probléma hátterének bemutatásával. Az elméleti háttér információján túl egy megfigyelési szempontsort is kínálunk a kisgyermeknevelők számára, majd gyakorlati tanácsokkal segítjük a mindennapok kihívásainak megoldását.
Minden egy helyen, amiről a kisgyermeknevelőnek tudnia kell!
- tájékozódhat a bölcsődei nevelés-gondozás aktuális kérdéseiről,
- segítjük a kisgyermeknevelők számára a bölcsődei dokumentumok vezetését, kezelését
- információk, tapasztalatok a pedagógus minősítési eljárással kapcsolatosan,
- mintákat, sablonokat adunk a pedagógiai tervezés támogatására,
- segítséget adunk a sajátos nevelési igényű gyermekek neveléséhez-gondozásához,
- szakmai anyagokkal támogatjuk a kisgyermeknevelők önképzését, lelki egészségét.
Fontos információk a kiadványról:
Formátum: cserelapos kézikönyv
Méret: A/5
Terjedelem: 260 oldal
A megrendelés a kézikönyvre és a kiegészítő kötetekre egyaránt vonatkozik. A kiegészítő köteteket megrendelőink – térítés ellenében – automatikusan megkapják. A kiegészítő kötetek évente 4 alkalommal, 90-100 oldal terjedelemmel jelennek meg, melyek oldalára 101 Ft + 5% áfa + 2.100 Ft csomagolási és postaköltség. Az előfizetés az alapmű számlázási dátumától számított egy évig érvényes, és automatikusan meghosszabbodik, amíg Ön írásban másképp nem rendelkezik.