Ízelítő az Egyéni fejlesztés, személyre szabott nevelés februári számából

 

A törvénymódosítás kapcsán került terítékre a BTM, SNI kategóriák közti különbség. A viták egyik tanulsága, hogy sokan nincsenek tisztában a két fogalom közötti különbséggel, milyen probléma, milyen juttatás áll a két fogalom mögött. A BTM és SNI kifejezések tartalma és a diagnosztizálás folyamata a szakértői bizottságokban című írásunk segítséget jelent a kifejezések mögötti tartalmak megértésében.

 

A társasjátékok szerepe a fejlesztésben című cikkünk az óvodai csoportokban meglévő, mindennap használatos játékok által kínált fejlesztési lehetőségeket mutatja be. Cikkünkből megismerhet jó pár társasjátékot is.

 

A beszéd mint a „legtökéletesebb kifejező mozgás” című írásunk játékos beszédtechnikai gyakorlataival a beszédünk műveléséhez szeretnék kedvet csinálni. A gyakorlatok a tanórákba beépíthetők, segítségükkel színesebbé tehetjük például a magyarórákat.

 

Előző számunkban megjelent A differenciálás gyakorlata az óvodában című írásunk első része, jelen számunkban a második, befejező részt olvashatja.

 

Beszédészlelés fejlesztése mandalaszínezők segítségével című írásunkban nyolc kiszínezhető mandalát talál, melyek honlapunkról le is tölthetők, így nagyobb méretben is oda tudja adni a kisgyerekeknek.

 

 

Érdekli kiadványunk?

Az alapművet és éves előfizetést ITT rendelheti meg.

0 hozzászólás

Hagyjon egy választ!

Szeretne csatlakozni a beszélgetéshez?
Nyugodtan járulj hozzá az alábbiakban!

Vélemény, hozzászólás?