Termék Kategóriák
0 termék - 0 Ft

A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei

Jelentkezés
Helyszín távoktatás
Időpont 2019. szeptember 15. - december 14.
Részvételi díj 55000 Ft
Képzés típusa Akkreditált pedagógus-továbbképzés_elearning

 

A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei című 30 órás, távoktatási pedagógus-továbbképzési programalapszintű informatikai jártassággal rendelkező – tanítók, tanárok és egyéb pedagógus végzettségűek, valamint felsőfokú iskolai végzettséggel rendelkező, a nevelő és oktató munkát közvetlenül segítő munkakörben foglalkoztatottak számára készült.

 

 

A képzés célja,

hogy a pedagógusok ismerjék meg és használják azokat a technikákat, amelyek a tanulás szervezésének szolgálatába állíthatók és a tanulók számára az önálló tanulást és a gondolkodási képességek fejlődését/fejlesztését teszik lehetővé.

 

Az iskolának gondot kell fordítania a tartós, sokféle szituációban alkalmazható tudás megszerzésének folyamatára, a motiválásra, az önálló tanulásra, a tanulási és gondolkodási képességek fejlődésének/fejlesztésének elősegítésére. A képzés résztvevői átfogó elméleti és gyakorlati ismereteket szerezhetnek a tanulási motiváció fejlesztéséről saját élményű gyakorlatokon keresztül. Megismerhetik, hogy a kreatív klíma, a 21. században fontos készségek hogyan segíthetik elő az iskolához való pozitív viszonyulást és a tanulási motivációt. Annak érdekében, hogy a diákok optimális tanulási eredményt és teljesítményt érjenek el, a hallgatók megismerkedhetnek különböző motiválási stratégiákkal, a tanulás tanítását támogató módszerekkel. A szakmai kompetenciájuk körébe tartozó mérőeszközök alkalmazása segítséget nyújt a tananyag feladataihoz kapcsolódó, motiváló kiegészítő anyagok, feladatok összeállítására. A résztvevők az online tananyagkezelő felületen keresztül férnek hozzá a távoktatási programcsomaghoz, amelyet a keretidőn belül egyéni munkaformában, egyéni ütemezéssel dolgoznak fel.

 

Főbb témakörök:

  • Bevezetés: Az e-learning tanulási környezete
  • Az iskolai motiváció
  • Célok és motiváció
  • Tanulás és teljesítmény
  • A motiváció fenntartása – tanulásszervezéssel
  • Motivációs módszerek, eszközök, stratégiák és azok alkalmazási módjai

 

A program írója és konzulense:

Balogh Irma, szaktanácsadó, folyamat-tanácsadó, mentor, képző, tréner, szakértő, magyar-történelem szakos általános iskolai tanár, képzésfejlesztő, projektmenedzser

 

A távoktatási tananyagcsomag tartalmaz önállóan elolvasandó és egyénileg feldolgozandó tartalmakat, videókat, jó gyakorlatokat, kérdőíveket, tesztek, továbbá a tananyagegységeket (modulokat) lezáró, (ön)ellenőrző, beküldendő feladatokat. Az egyéni feldolgozást konzulens segíti a távoktatási chat-felületen, ám a képzés ideje alatt egy alkalommal van lehetőség szóbeli konzultációra skype-on keresztül.

 

 

Köszönjük minden pedagógusnak, óvodapedagógusnak és intézményvezetőnek, hogy folyamatosan megtisztelnek bennünket bizalmukkal és a Raabe Akadémia képzéseit választják ha akkreditált pedagógus továbbképzésről van szó. Az ügyfeleink véleménye fontos számunkra, ezért kérjük ki véleményüket minden képzés után.

Az eddig kitöltött adatlapok alapján résztvevőink 88%-a (150 fő) 97%-nál magasabb arányban volt elégedett rendezvényeinkkel.

Köszönjük szépen a sok pozitív véleményt, továbbra is dolgozunk azon, hogy a Raabe Akadémia egyet jelentsen a megbízhatósággal, minőséggel és elégedettséggel.

Elégedettségmérőink eredményét ITT tekintheti meg!

 

Jelentkezés

Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket*

Hozzájárulok, a személyes adataim kezeléséhez, elfogadom és egyetértek az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatban leírtakkal.

*: Kötelező a kitöltés!
**: Tanúsítványhoz kötelező a kitöltés!

© Raabe Klett Kft. | Minden jog fenntartva | Tel: +36 1 320 8632 | Email: raabe@raabe.hu | 1116 Budapest, Temesvár u. 20. I. épület I. emelet