2021. május 20.,21.22. |
Élményszerű módszerek a kisgyermekek mozgásfejlesztéséhez
|
Minősített szociális továbbképzés - 30 kreditpont |
Budapest |
30 |
igény szerint |
A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés_elearning |
távoktatás |
30 |
Igény szerint |
A tanulási (BTM) problémák elmélete és gyakorlata a köznevelési intézményekben
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Személyiségfejlesztés a művészet eszközeivel
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Oktatásban alkalmazható digitális tartalmak használata a tanulói alapkészségek, kompetenciák fejlesztése céljából
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Minden jó forrása a játék – A játék, mint a kompetenciafejlesztés eszköze a német idegennyelv-oktatásban
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
A drámajáték, mint a tanulás meghatározó eleme 4-10 éves korban
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
A felnövekvő generáció egészségtudatos életmódjának kialakítása
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint + távoktatási modul |
Irány a suli! – Az óvoda-iskola átmenet főbb kérdéskörei
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés_blended |
Budapest |
30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) |
Tanulás – a világ felfedezése óvodás korban
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés_blended |
Budapest |
30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) |
Konfliktuskezelés, mediáció a köznevelés világában
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés_blended |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Az IKT eszközök alkalmazása az idegen nyelvi oktatásban
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Mentálhigiénés szemléletmód és technikák a pedagógusok személyiségének formálásában, kompetenciáik érvényesítésében
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
A matematikai kompetenciák kialakításának és fejlesztésének lehetőségei a matematikaoktatásban
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Olvasási és szövegértési problémák megoldása hatékony, képességfejlesztő módszerekkel
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) |
Stresszkezelés, kiégés elleni technikák, a pozitív pszichológia alkalmazása pedagógusok körében
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés_blended |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Korszerű szemlélet az óvodai környezeti nevelésben
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul |
Óvodás és iskolás gyermekek körében előforduló pszichés zavarok felismerése és kezelése az elfogadó együttnevelés jegyében
|
Akkreditált pedagógus-továbbképzés_blended |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Web 2.0 alkalmazások használata a tanításban
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Igény szerint |
30 |
Igény szerint |
A 6-16 éves korosztály lokális és globális környezeti nevelése
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |
Igény szerint |
Vezetők, változások – Változásmenedzsment, új intézményi szerepkörök – vezetői, irányítási feladatok
|
Akkreditált pedagógus továbbképzés |
Budapest |
30 |