Időpont | Cím | Képzés típus | Helyszín | Óraszám |
---|---|---|---|---|
Időpont | Cím | Képzés típus | Helyszín | Óraszám |
2022. május 23. hétfő- 2022. június 21. | A mese szerepe a bölcsődés korosztály nevelésében | Minősített szociális továbbképzés | elearning | 15 |
2022. augusztus 25., 10.00-16.00 | Raabe XIII. Országos Tanévindító Konferencia | Igazolást adó konferencia | Angyalföldi József Attila Művelődési Központ 1131 Budapest, József Attila tér 4. | 6 |
2022. június 8-9-10. | Tehetséggondozás gazdagító programokkal | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | 1116 Budapest, Temesvár u. 20. | 30 |
igény szerint | Demenciatudatosság – szociális szakemberek támogatása | Minősített szociális továbbképzés | igény szerint + távoktatás | 10 |
Igény szerint | Korszerű szemlélet az óvodai környezeti nevelésben | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
megrendelő igénye szerint | Ügyfélbarát kommunikáció | Engedélyes felnőttképzés, ún. pályázatos | online | 30 |
megrendelő igénye szerint | Összehangolt digitális megoldások az online tanulásban okos eszköz segítségével | Engedélyes felnőttképzés, ún. pályázatos | igény szerint | 30 |
megrendelő igénye szerint | Hatékony szakmai kommunikáció | Engedélyes felnőttképzés, ún. pályázatos | igény szerint | 30 |
csoportos igény szerint | Képzőművészet-terápiás módszerek a személyiségfejlesztésben | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 14 |
megrendelő igénye szerint | Problémás kliensekkel való kommunikáció kezelésének lehetőségei | Engedélyes felnőttképzés, ún. pályázatos | igény szerint | 30 |
csoportos igény szerint | Online irodai alkalmazások emelt szinten | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 20 |
csoportos igény szerint | Belépés az Információs Társadalomba | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | A hiperaktivitás-figyelemzavar kezelésének viselkedésterápiás megközelítési módjai | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 8 |
csoportos igény szerint | Játékos képesség- és tehetségfejlesztő technikák | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | Személyiségfejlesztés a művészet és a dráma eszközeivel. KOMMUNIKÁCIÓ A “SZAVAKON TÚL”(Művészetterápia és gyermekdráma tréning) | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | Az online irodai alkalmazások alapjai | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 20 |
csoportos igény szerint | Tanulástechnika | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 12 |
csoportos igény szerint | Gyermekvédelmi tréning | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | Hogy jobban értsem! Tanodai szövegértés – szövegalkotás fejlesztés mindenkinek | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | Családi életre nevelés | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | Hátrányos helyzetű gyermekek esélykülönbségeinek kiegyenlítése az iskolában | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
csoportos igény szerint | Kommunikáljunk asszertíven! | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
igény szerint | Az autizmus, az autizmus felismerése, terápiás, kognitív viselkedésterápiás és pszicho – edukatív megközelítése a szülők és a társszakmák együttműködésével | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 15 |
csoportos igény szerint | Konfliktuskezelés hatékonyan | D kategóriás engedélyezett felnőttképzés | igény szerint | 10 |
Igény szerint | Oktatásban alkalmazható digitális tartalmak használata a tanulói alapkészségek, kompetenciák fejlesztése céljából | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint | A drámajáték, mint a tanulás meghatározó eleme 4-10 éves korban | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint | A tanulási (BTM) problémák elmélete és gyakorlata a köznevelési intézményekben | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint | Személyiségfejlesztés a művészet eszközeivel | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
igény szerint | A tanulási motiváció fejlesztésének lehetőségei | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | távoktatás | 30 |
Igény szerint | A felnövekvő generáció egészségtudatos életmódjának kialakítása | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) | Konfliktuskezelés, mediáció a köznevelés világában | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) | Tanulás – a világ felfedezése óvodás korban | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) | Óvodás és iskolás gyermekek körében előforduló pszichés zavarok felismerése és kezelése az elfogadó együttnevelés jegyében | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint (2 tanfolyami nap + távoktatási modul) | Stresszkezelés, kiégés elleni technikák, a pozitív pszichológia alkalmazása pedagógusok körében | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Igény szerint | Mentálhigiénés szemléletmód és technikák a pedagógusok személyiségének formálásában, kompetenciáik érvényesítésében | Akkreditált pedagógus-továbbképzés | Budapest | 30 |
Továbbképzések, tréningek és konferenciák
Felnőttképzési nyilvántartási számaink: E-001106/2015, B/2020/000955, E/2020/000258