Ügyfélbarát kommunikáció
JelentkezésÜgyfélbarát kommunikáció
Mi kell a sikeres ügyfél-kommunikációhoz? Hogyan szólítsuk meg írásban az ügyfeleket? Hogyan indítsuk el a levelet, hogy egyértelmű legyen, de ne szokványos? Hogyan legyünk udvariasak, szakszerűek és közérthetőek egyszerre? Ami az ügyintéző számára egyszerű, érthető és egyértelmű, hogyan lehet, hogy az ügyfélnek nem? Mit jelent az udvariasság?
Ilyen, és ehhez hasonló kérdésekre keresik a választ a nap mint nap az ügyfelekkel rendszeres kapcsolatba kerülő szolgáltatók, ügyfélszolgálatosok, szociális ügyintézők, az egészségügyben, a szociális területen, valamint az önkormányzati dolgozók. stb. Vigyáznunk kell arra is, hogy mit mondunk, meg arra is, ahogyan mondjuk. A megértésben ezeken kívül persze a gesztusok, a hangsúlyok, a testbeszéd, a körülmények és még sok tényező közrejátszik.
Az Ügyfélbarát kommunikáció című továbbképzési program összefoglalja a fenti kérdésekre a válaszokat. Megismertet a sikeres kommunikációval, amely akkor tud létrejönni, ha a szavak, a tettek és a fizikai jelenlét összhangban vannak, s együttesen, szinergikusan segítik a megértést.
Ez a képzés csak költségvetési vagy európai uniós forrásból származó támogatás esetén vehető igénybe.
Feltételek
- iskolai előképzettség: A bekapcsolódás nincs iskolai végzettséghez kötve.
- szakmai előképzettség: A bekapcsolódás nincs szakmai végzettséghez kötve.
- egészségügyi követelmény: A bekapcsolódás nincs egészségügyi alkalmassághoz kötve
- szakmai gyakorlat: A bekapcsolódás nincs meghatározott szakmai gyakorlathoz kötve.
- előzetesen elvárt ismeretek: A bekapcsolódás nincs meghatározott előzetesen elvárt ismeretekhez kötve.
- bekapcsolódás – egyéb feltételek: Minden résztvevővel a felnőttképzésről szóló 2013. évi LXXVII. törvény (Fktv.) által meghatározott tartalmú felnőttképzési szerződést kell kötni.A felnőttképzési szerződésben a jogszabályi előírásoknak megfelelően feltüntetésre kerül az esetlegesen korábban megszerzett és felmért előzetes tudás beszámítása. (Képző intézmény a képzésre jelentkező kérésére előzetes tudásmérést biztosít. A követelmények megfelelő szintű teljesítése esetén a tananyagegység elsajátítására irányuló képzési rész alól a jelentkezőt fel kell menteni.)
- részvétel követés módja: Az önálló felkészülés során a részvétel, vagyis az önálló felkészüléssel töltött képzési órák számának, vagyis a beszámítható órák számának igazolása az egyes tananyagegységeknél feltüntetettek szerint történik.Képző intézmény a meghatározott óraszámú, online jelenléti órákon való részvételt képernyőmentéssel és/vagy chat felület mentésével ellenőrzi. Amennyiben résztvevő egy adott, meghatározott óraszámú képzési rész idejében a képernyőfotón vagy a letöltött chattörténetben szerepel, úgy kell tekinteni, hogy az adott képzési részen jelen volt.Fentiek nyilvántartása a haladási napló mellékletében történik.
- megengedett hiányzás: A tervezett képzési idő 20 %-a, összesen 6 óra.
- részvétel – egyéb feltételek: Támogatott képzések esetén a támogatási szerződésben/támogatói okiratban/együttműködési megállapodásban, munkáltatói megrendelés esetén a megrendelővel kötött szolgáltatási szerződésben további feltételek szerepelhetnek.Ezen szerződésekben szereplő kisebb (pl. 10%) megengedett hiányzás esetén a szerződésben foglalt megengedett hiányzás az irányadó.
Részvételi díj: 90.000 Ft
Képzés jellege | Egyéb képzés |
Óraszám | 30 óra |