Termék Kategóriák
0 termék - 0 Ft

Autizmus elméleti háttere és a beavatkozás néhány gyakorlati lehetősége

Jelentkezés
Helyszín Budapest
Időpont Igény szerint
Részvételi díj 55000 Ft
Képzés típusa Akkreditált pedagógus továbbképzés

Autizmus? Van megoldás a gyermekek és a pedagógusok számára is!

„Először is és mindenekelőtt – gyerek vagyok. Autizmussal élek. Elsősorban nem „autista” vagyok. Az autizmusom a teljes személyiségemnek pusztán egy része. Nem határozza meg, milyen ember vagyok. Gondolkodó, érző, sokféle tehetséggel megáldott lény…”
/Ellen Notbohm: Tíz dolog amit minden autizmussal élő gyermek szeretné, ha tudnál/

 

A 30 órás akkreditált tanfolyam a pervazív fejlődési zavarban szenvedő gyermek/tanulók integrált ellátásában résztvevő, vagy arra készülő, pedagógiai diplomával rendelkező óvónő, tanítók, tanárok számára készült. Ez az alapfokú képzés a megnövekedett és változó igények alapján, a gyógypedagógiai nevelésben együttneveléssel részt vevő, főleg többségi iskolában tanító pedagógusok számára nyújt korszerű autizmus-specifikus ismereteket.

 

Fontos a korai felismerés, hogy a gyermekek megfelelő fejlesztést kapjanak

A tanfolyam célja, hogy a többségi pedagógusok alapfokú ismereteket szerezzenek az autisztikus spektrumba tartozó fejlődési zavarokról, ismerjék az autizmus típusos tüneteit, legyenek képesek felismerni az autizmust, mint a károsodás triászával jellemezhető állapotot.

A tanfolyam első moduljában megismerhetik a legújabb, korszerű tudományos megközelítéseket, a pszichológiai magyarázatok lényegét. A 2.-3. modulban megszerzett ismeretek alapján a tanfolyam résztvevői képessé vállnak arra, hogy felismerjék a kapcsolatot a megfigyelések, tudományos ismeretek, a pszichológiai elméletek és a gyakorlatban alkalmazott módszerek között.

 

A képzés során a pedagógusok megismernek sérülés-specifikus pedagógiai felmérési eszközöket.A Szakértői Bizottság által kiállított szakértői vélemény megállapításait, teszteredményeit és javaslatait megismerve,valamint saját megfigyeléseiket alapul véve, meg tudnak fogalmazni fejlesztési célokat. A képzés során a legfontosabb szempont, hogy az integrációban részt vevő pedagógusok számára olyan ismereteket közvetítsünk, amelyek segítségéve az együttnevelt autista tanulók eredményes nevelése-oktatása megvalósulhat. ( a protetikus környezet kialakítása, illetve a tanítási tartalom és módszerek kiválasztása )

 

A tanfolyam célja, hogy a pedagógusok az autizmus spektrumzavarral élő tanulóik eltérő szükségleteinek felismerésére, és a képzésen kapott ismeretek segítségével az eltérő nevelési és fejlesztési módszerek alapjainak alkalmazására váljanak képessé. A sérülés-specifikus eszközök részbeni alkalmazása is megvalósulhat, gyógypedagógus segítségével.

 

Tréner: Atzél Réka – utazó gyógypedagógus, gyermekpszichodráma-asszisztens

 

 

 

Köszönjük minden pedagógusnak, óvodapedagógusnak és intézményvezetőnek, hogy folyamatosan megtisztelnek bennünket bizalmukkal és a Raabe Akadémia képzéseit választják ha akkreditált pedagógus továbbképzésről van szó. Az ügyfeleink véleménye fontos számunkra, ezért kérjük ki véleményüket minden képzés után.
Az eddig kitöltött adatlapok alapján résztvevőink 88%-a (150 fő) 97%-nál magasabb arányban volt elégedett rendezvényeinkkel.
Köszönjük szépen a sok pozitív véleményt, továbbra is dolgozunk azon, hogy a Raabe Akadémia egyet jelentsen a megbízhatósággal, minőséggel és elégedettséggel.
Elégedettségmérőink eredményét ITT tekintheti meg!

Jelentkezés

Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket*

Hozzájárulok, a személyes adataim kezeléséhez, elfogadom és egyetértek az adatvédelmi és adatkezelési szabályzatban leírtakkal.

*: Kötelező a kitöltés!
**: Tanúsítványhoz kötelező a kitöltés!

© Raabe Klett Kft. | Minden jog fenntartva | Tel: +36 1 320 8632 | Email: raabe@raabe.hu | 1116 Budapest, Temesvár u. 20. I. épület I. emelet