Termék Kategóriák
0 termék - Ft

Iskolaszervezési stratégiaváltás

Bruttó

8.495 Ft

Mit tehetünk a tanulói létszám megtartásáért?

 

Leírás

A folyamatosan változó körülmények arra késztetik az iskolákat, hogy újragondolják küldetésüket, működésük alapfilozófiáját, és elinduljanak egy olyan úton, amely struktúrájában és a tanítás-tanulás egész folyamatában új, a megváltozott vevői és környezeti igényekhez igazodó célokat tűz maga elé. A tanulólétszám csökkenő tendenciáját, az iskolaváltások visszaszorítását csak minőségi szolgáltatásokkal és hatékony marketingtevékenységgel lehet mérsékelni vagy megfordítani.

 

A szülői igények átformálódnak. Változik az iskolával kapcsolatos fogyasztói attitűd. A rugalmas alkalmazkodás a piaci és partneri igényekhez, a szükségletek felkutatása, a szolgáltatás minőségének javítása, a piaci résztvevők elégedettségének vizsgálata, a munkatársak szemléletének tudatos formálása mind-mind elengedhetetlen feladata annak az intézménynek, amely meg akarja tartani a diákjait.
Az iskolai marketingtevékenység sikeres megvalósításának alapvető feltétele, hogy az eladó (iskola) és a fogyasztók (pedagógusok, szülők, diákok) az iskola által nyújtott szolgáltatásokkal elégedettek legyenek.

 

Miből áll egy iskola marketingtevékenysége? Mi a SWOT-analízis, milyen egy iskola jövőképe, mit takar a „tavaszi nagytakarítás”? Milyen a jó cél? Hogyan tudunk projektet tervezni, és mi a GANTT-mátrix? Milyen lehetőségei vannak egy oktatási intézménynek a tanulói megtartásához?

Kiadványunkban válaszolunk a feltett kérdésekre.

 

 

A sorozat további kötetei:

 

 

 

 

 

További információk

Szerző

Barbarics Györgyi

Terjedelem

98 oldal

Méret

A/5

Kiadás éve

2022

Iskolaszervezési Stratégiaváltas - Tartalomjegyzék
Iskolaszervezési Stratégiaváltas - Tartalomjegyzék
Iskolaszervezesi_strategiavaltas-Tartalomjegyzek.pdf
39.0 KiB
26 Downloads
Details

Érdekelhetnek még…

© Raabe Klett Kft. | Minden jog fenntartva | Tel: +36 1 320 8632 | Email: raabe@raabe.hu | 1116 Budapest, Temesvár u. 20. I. épület I. emelet