Termék Kategóriák
0 termék - Ft
Akció!

E-book csomag bölcsődevezetőknek

Bruttó

8.890 Ft 7.557 Ft

ÚJDONSÁG!
Kedvezményes e-book ajánlat bölcsődevezetőknek!

Leírás

Két új e-book egy kattintással!

A másodikat 30% kedvezménnyel teheti a kosarába!

 

A csomag tartalma:

Mit hol találunk meg? – Az információ szerepe a vezetői munkában a bölcsődében

Az intézmény működésének biztosításában kiemelt jelentősége van az információmenedzsmentnek, azaz az információk szervezeti erőforrásként történő felhasználásában.

A vezető, mint az intézmény működéséért felelős szakember, a belső és külső információáramlás fókuszában van. Vélhetően ez lehet az alapja a mindannyiunk által jól ismert gondolatnak, amely szerint az információ hatalom.

A vezetőnek nem elég azonban az információt megszereznie, hanem tudnia kell azt értelmezni, értékelni, és nem utolsósorban hasznosan, eredményesen kell felhasználnia az intézmény jogszerű, hatékony működése érdekében.

 

A segédanyag elsőként a Bölcsődevezetők kézikönyve című kötetben jelent meg

 

Formátum: e-book (elektronikus pdf-dokumentum)

Oldalszám: 13 oldal

Szerző: Péntek Ágnes

 

Tartalom:

  1. Alapfogalmak
  2. Mit hol találunk meg?
  3. Összegzés
  4. Felhasznált és ajánlott irodalom

 

A panaszkezelés módja, rendje, szabályozási kérdései bölcsődei intézményekben

A bölcsődevezetői pályafutás legkevésbé kellemes pillanatai közé tartoznak a panaszos ügyek és kezelésük. Jelen írás a panaszkezelés lehetséges szabályozási kérdéseit, vezetői teendőit foglalja össze a bölcsődei intézmények igazgatói, vezetői, leendő vezetői számára.

 

A segédanyag elsőként a Bölcsődevezetők kézikönyve című kötetben jelent meg

 

Formátum: e-book (elektronikus pdf-dokumentum)

Oldalszám: 17 oldal

Szerző: Kaurek Csilla

 

Tartalom:

  1. A panasszal kapcsolatos vezetői szemlélet alapvetései
  2. Panasz fogalma és a kezeléssel kapcsolatos vezetői szemléletmód
  3. A bölcsődével megállapodást kötött szülők, törvényes képviselők által megfogalmazott panaszok szabályozási lehetőségei
  4. A bölcsődében foglalkoztatott munkatárs által megfogalmazott panaszok szabályozási lehetőségei
  5. Összefoglalás
  6. Panaszkezelési szabályzat szerkezeti ajánlása
  7. Ajánlott irodalom

 


 A kiadvány szerzői jogvédelem alatt áll. Tilos annak bármilyen formában történő másolása, sokszorosítása vagy terjesztése. A kiadványban megjelenő képek, szövegrészletek megjelentetése a Kiadó engedélyéhez kötött.


 

Fizetési feltételek és szállítás: A megrendelt terméket e-mail-ben küldjük el Önnek a megadott e-mail címére. A megrendelésről szóló számlát utólag, postai úton juttatjuk el Önhöz, amelyet átutalással vagy postai befizetéssel teljesíthet. A termékre csomagolási és postaköltséget nem számolunk fel.

Érdekelhetnek még…

© Raabe Klett Kft. | Minden jog fenntartva | Tel: +36 1 320 8632 | Email: raabe@raabe.hu | 1116 Budapest, Temesvár u. 20. I. épület I. emelet