Termék Kategóriák
0 termék - 0 Ft

Pályázat – A 24 órás verseny – mobil alkalmazásfejlesztői verseny közpiskolás diákoknak

A BeeSmarter kétfordulós mobil alkalmazásfejlesztői verseny középiskolás diákoknak. A versenyen teret kap az alkalmazásfejlesztés mellett az innovatív gondolkodás és a működés maga is. Április 03.- Április 09. között az elektronikus fordulóban, egy játékos feladattal kell megbirkózniuk a diákoknak. Reggel 8 órakor adják közre a feladatot a weboldalon, melyre megoldásokat 100 órán belül várják. A feladat kreativitást igényel, amelyben kipróbálhatjátok magatokat az Android platform programozása tekintetében és ízelítőt kaptok a BeeSmarter verseny feladatából. A döntőn a legjobb 6 csapat vehet részt.

A 24 órás verseny

Szabályok tömören:

  • 3 fős csapat + kísérő
  • Android
  • A 24 órás döntőbe a legjobb 10 csapat kerül be, elegendő regisztrált csapat esetén
  • Elődöntő és döntő között egy tagot cserélhettek

Jó versenyt, és sok sikert kívánunk!

A BeeSmarter kétfordulós mobil alkalmazásfejlesztői verseny közpiskolás diákoknak. A versenyen teret kap az alkalmazásfejlesztés mellett az innovatív gondolkodás és a működés maga is.

Mit nyerhettek? Támogatóink által felajánlott tárgynyereményeket, mely tavaly a középiskolás kategóriában majdnem 200 ezer Forint összértékű volt. Emellett szakmai tapasztalatokra tehettek szert, melyeket akár már a következő évben, a 24 órás versenyben kamatoztathattok is!

Április 03.- Április 09. között az elektronikus fordulóban, egy játékos feladattal kell megbirkóznotok. Reggel 8 órakor adjuk közre a feladatot a weboldalon, melyre megoldásokat 100 órán belül várjuk. A feladat kreativitást igényel, amelyben kipróbálhatjátok magatokat az Android platform programozása tekintetében és ízelítőt kaptok a BeeSmarter verseny feladatából. A döntőn a legjobb 6 csapat vehet részt.

A csapat szemléletét, problémamegoldó készségét tesszük próbára, és persze azt is, hogy mennyire is ért az okostelefon platformhoz.

Az Április 29-Május 1-i hétvégén zajló 24 órás forduló sok izgalmat tartogat számotokra. A csapatoddal a verseny 24 órájában egy kiadott feladatot kell megoldani. A munka a kreatív és innovatív megközelítést igényel, ugyanakkor a külcsíny is számít a funkciók mellett.

Versenyszabályzat!

A regisztrációddal elfogadod a verseny következő feltételeit:

  1. A verseny nyelve magyar, de a feladatokhoz kiadott esetleges segédanyagok között lehetnek angol nyelvű anyagok, ami a mobil platformok dokumentációjának természetéből is adódik.
  2. A versennyel kapcsolatos valamennyi fontos időpont a Menetrend oldalon található meg, máshol szereplő időpontok csupán a tájékozódást, illetve figyelemfelkeltést szolgálják (a véletlen elírás jogát ezekben az esetekben fenntartjuk).
  3. Egy csapat három tagból áll.
  4. A versenyen való részvétel ingyenes, viszont minden csapattag esetében olyan adatokat kérünk, mely szükséges a versenyző csapatának megfelelő kategóriába való sorolásához, valamint – a verseny szervezéséhez nélkülözhetetlen – kapcsolattartáshoz. Erről bővebben a regisztrációs oldalon található személyes adatokra vonatkozó nyilatkozat tájékoztat, mely elfogadása szükséges a versenyre való jelentkezéshez. (Esetleges iskolalátogatási igazolás, szülői hozzáhárulás.)
  5. A versenyen csak az a csapat vehet részt, amely regisztrál a nevezési oldalon. Részletes adatkezelési szabályzatunkat itt találod meg. Adatkezelési regisztrációs számunk: NAIH-71295 és NAIH-71294
  6. A verseny két fordulóból áll: elektronikus elődöntő a döntő.
  7. Az elektronikus elődöntő a Budapesten tartandó döntő selejtező fordulója. Az elektronikus elődöntőn elért eredmények alapján a csapatok kvalifikálják magukat a döntőbe, ahol esetleges pontegyenlőség esetén az elődöntőn elért eredmény dönti el a helyezések kiosztását.
  8. A döntőben legfeljebb 6 csapat vehet részt, melyre az előfordulón értékelhető megoldást beküldő legjobb 6 csapatot hívjuk meg automatikusan. Ha valamely csapat nem indul a döntőben, akkor helyébe az elődöntő eredmények alapján, a soron következő csapat lép.
  9. Az elődöntő előtt a csapat tagjai szabadon cserélhetőek. Az elődöntő után egy csapattag cseréjére van lehetőség egyszeri alkalommal.
  10. Az elődöntő feladatainak megoldása során segédeszköz (könyv, jegyzet, stb.) használható.
  11. Az elődöntős feladatokat a weblapon, a nyitó oldal elején közöljük. A feladat megoldását a megadott ideig kell beküldeni a feladatkiírásban meghatározott oldalon és módon. Bármilyen más módon beadott megoldás nem kerül kiértékelésre.
  12. A verseny döntője 24 óra hosszú.
  13. A verseny döntőjének ideje alatt folyamatos segítséget kizárólag online, IRC kliensen keresztül, nyilvános “szobában” nyújtunk, privát beszélgetés formájában és e-mailen nem!
  14. A döntő feladatainak megoldása során nem elektronikus segédeszköz (könyv, jegyzet, stb.) használható, valamint digitális jegyzetek, könyvek szintén. Titkosítatlan adatforgalommal elérhető online tartalmakhoz elérést biztosítunk, viszont a versenyről a külvilág felé kommunikálni tilos, és azonnali kizárást jelent (levél, fórumokon kérdés feltétele, stb.).
  15. A megoldásoknak az esetlegesen előre specifikált keretrendszerben kell működnie.
  16. A munka során felhasználni olyan külső forrásból származó anyagokat lehet, amelyeknek a licenc feltételei azt lehetővé teszik. Ennek megsértése a csapat versenyről történő kizárását vonja maga után.
  17. A beadott megoldások tartalmát a szervezők, valamint a verseny támogatói megismerhetik. A szervezők a megoldásokat oktatási és demonstrálási céllal nyilvánosan bemutathatják, könyvben felhasználhatják.
  18. A döntőre (és elődöntőre) megoldás korlátlan számban küldhető be, viszont a mindenkori utolsó, időben beérkezett értékeljük csak ki, és vesszük figyelembe az eredmények kialakításában.
  19. A beadórendszereket NTP-vel folyamatosan szinkronizáljuk, a kezdési és végidőpontot ez határozza meg.
  20. A döntő résztvevői számára villamos áramot (1 db konnektort (CEE 7/4 230V~50Hz) és 4A áramfelvételt garantálunk csapatonként), a beadó felülethez szükséges hálózati végpontot (1 db RJ45, Cat5e csatlakozó), széket, asztalt biztosítunk. A behozott eszközökről listát kérünk, melynek formája letölthető lesz a döntő hetében a döntős csapatok számára.
  21. A döntőn lehetőség van számítógép kölcsönzésére, de annak teljes előkészítése a versenyre, a versenyző csapat feladata.
  22. A döntőre lehetőség van bármilyen számítástechnikai és más eszköz behozatalára, ez alól kivételt jelentenek az egyetem karának szabályzatában és törvényben tiltás alatt álló tárgyak (például vízforraló a tűzvédelmi szabályzat alapján).
  23. A döntő ideje alatt, a döntő helyszínét úgy hagyhatja el egy csapattag, hogy oda a döntő befejezéséig nem térhet vissza.
  24. A döntőre való eljutás, az esetleges szállás költsége a versenyzőket terheli, de a szervezők szívesen segítenek az igényeknek megfelelő szállás keresésében és foglalásában.
  25. A versenyre óvást beadni, a feladatbeadás végét követő 30 percben lehet. Az óvást verseny főszervezője által kijelölt öt tagú tanács zárt körben vitatja meg és hoz döntést. A döntésről az érintett csapatokat értesíti. A döntés ellen fellebbezésnek helye nincs! A tanács tagjai a verseny főszervezője, az Egyetem és az Egyesület egy-egy képviselője, valamint két feladatíró. A tanács döntéshozás során minden ismertetett körülményt figyelembe vesz a döntés meghozatala során.
  26. A versenyről kép és hangfelvétel készül, melyet a szervezők a verseny és a verseny szervezésében közreműködő szervezetek szabadon felhasználhatnak saját honlapjukon a versennyel kapcsolatos hivatkozásként, jövőbeli promótálásban. Ellenszolgáltatásra a szervezők nem kötelezhetőek.
  27. A döntőn való indulás előtt valamennyi csapat írásban nyilatkozik, hogy a verseny döntőjének feltételeit elfogadja. Továbbá felelősségvállalási nyilatkozatot tesz az általa használt szoftverekről és eszközökről.
  28. A nem támogatói kiírású feladatok szabadon továbbfejleszthetők, felhasználhatóak a verseny nevének és honlapjának megemlítése mellett. A támogatói kiírású feladatoknál, ha külön nincs jelezve, akkor azok szintén továbbfejleszthetők, felhasználhatóak a verseny nevének és honlapjának megemlítése mellett. Kérjük, hogy az így készült alkalmazásoknak az elérési helyét az infoeestec.hu címre küldjétek el, egy esetleges gyűjtemény összeállításához.

Forrás: http://beesmarter.org/codecamp.html

© Raabe Klett Kft. | Minden jog fenntartva | Tel: +36 1 320 8632 | Email: raabe@raabe.hu | 1116 Budapest, Temesvár u. 20. I. épület I. emelet